Opinia użytkownika: Klient_gqMw
Dotycząca firmy: Bel-Pol
Treść opinii: Żenujący poziom obsługi klienta! Brak informacji o opóźnieniach, brak informacji o niepełnym zamówieniu, brak kontaktu z klientem. Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), zastępca kierownika sklepu, przedstawia zerowe zaangażowanie w pomoc w rozwiązywaniu problemów, nie odpowiada na liczne telefony i maile, co więcej nie pada nawet słowo 'przepraszam, jest nam przykro' choćby kurtuazyjnie. Pan pozostawia klienta samemu sobie z problemami z zamówieniem. No ale przecież ważne, żeby premia za wysoką sprzedaż się zgadzała a to że klient jest sfrustrowany i sam musi wyjaśniać problemy bezpośrednio z producentem, z monterami to nie jest ważne. Wstyd! Po prostu wstyd! Najgorsza obsługa związana z realizacją zamówienia z jaką kiedykolwiek się spotkałam!!!