Opinia użytkownika: Klient_rqn2
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: W pt złożone zamówienie, w którym głównym celem zakupu miał być zestaw 5 lakierów go green w cenie 48zł. Skompletowałam całe zamówienie tak żeby kwota pozwoliła mi na wybranie 3-ch prezentów, każdy w cenie 1gr. We wt. skontaktowałam się z YR w sprawie ponaglenia wysyłki. Zamiast terminu dostałam info, że brakuje dwóch produktów. Właśnie zestawu lakierów do paznokci i tuszu. Tusz miał dojechać w niedługim czasie, a zestaw wyczerpał się, choć na stronie internetowej wciąż był dostępny. Z pojedynczymi lakierami nie było problemu, więc poprosiłam z skomponowanie zestawu z tych pojedynczych (ta sama pojemność, tylko cena 3,5 raza wyższa za szt.). Konsultantka na linii telefonicznej odmówiła. Zapytałam czy bez tych lakierów dostanę te 3 produkty, które z racji kwoty mi przysługiwały. Dostałam potwierdzenie, że tak. Poprosiłam o 1 dzień do zastanowienia się. W moim zamówieniu oprócz zestawu lakierów był jeszcze lakier wykańczający dedykowany całej serii top coat go green. W przypadku kiedy w paczce miało brakować lakierów top coat dedykowany tej serii również przestał być potrzebny. Zadzwoniłam, więc raz jeszcze z pytaniem czy mimo wszystko nie da się skomponować zestawu z pojedynczych sztuk. Ponownie mi odmówiono, więc zapytałam czy jak zrezygnuję w związku z tym z zakupu top coat-u, który do niczego potrzebny nie będzie wciąż za pozostałe zakupy mimo, że kwota zakupów będzie niższa, a moja rezygnacja z zakupu top coat-u jest ewidentnie z winy sklepu. no i tym razem niemiła niespodzianka. Otóż nie! Jak chcę otrzymać 3 wybrane przeze mnie produkty po 1gr za każdy to muszę kupić top coat do niczego już mi niepotrzebny w cenie 32,90zł i cierpliwie czekać na dostawę tuszu. Co zrobiłam? Poprosiłam o anulowanie mojego zamówienia w całości i wykreślenia jakichkolwiek moich danych z ich baz. Także ten tego... Jednego klienta mniej! Odradzam zakupy w sklepie internetowym!