Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: 1. Klauzula wraz z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w celach wykonania usługi - jest. 2. Weryfikacja mnie, jako klienta firmy - jest (sprawia to, że uważam, że ryzyko wycieku moich danych osobistych jako klienta firmy jest dość niskie). 3. Człowiek zajmujący się obsługą klienta używa zwrotów grzecznościowych typu "dzień dobry, dziękuję, do widzenia, życzę miłego dnia itp." - wysoki poziom kultury w kontaktach z klientem 4. Proces zarówno zakupu, przedłużania polisy oraz wydawania np. zielonej karty - bardzo efektywny 4a. Zakup i przedłużenie polisy odbywa się w kombinacji telefoniczno - internetowej - można to zrobić w 10-15 minut. 4b. Proces wydawania zielonej karty trwa około tygodnia - co w mojej ocenie też jest dość szybkim czasem.