Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_r1he

Dotycząca firmy: EPI Market

Treść opinii: Sklep słynący z szybkich zakupów i sprawnej obsługi , szacunku do klientów, zaczyna tracić swoje walory. W dniu dzisiejszym Pani sprzedawczyni z obcym akcentem, nie umiejąca się stosownie wysłowić, łamana polszczyzna, na moja prośbę o podanie mi kurczaka z rożna odpowiedziała tekstem rodem z PRL-u ,bardzo niegrzecznie, że musze czekać w kolejce bo musi wykładać towar. Zarządzający pracą w sklepie powinien pouczyć takiego wiekowego sprzedawcę, który nie potrafi się odnaleźć w aktualnych realiach, że klientami się należy zając w pierwszej kolejności jak jest duża kolejka, a towar uzupełniać jak jest mniej klientów. To jest skandaliczne zachowanie , proszę się zastanowić czy pracownik takiej klasy powinien obsługiwać klientów w takim sklepie i w ogóle czy powinien mieć z nimi kontakt.