Opinia użytkownika: Klient_VkID
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Coraz bardziej irytujące są zakupy w tym sklepie . ... dla mnie niedopuszczalne są min. - te dyskryminujące APLIKACJE - nie mam smartfonu i - jak na razie przynajmniej - mieć nie mam zamiaru , więc te niby promocje nie są dla wszystkich , - OBSŁUGA sklepu rozmawiająca przez te słuchaweczko-mikrofony - dziś np. dowiedziałam się , że jedna z Pań wykładających towar nie posiada piekarnika , a ma straszną ochotę na upieczenie ciasta . Jednak najbardziej wkurzające są rozmowy kasjerek obsługujących klienta i prowadzących ten "monolog " ... początkowo myślałam , że Kasjerka mówi coś do mnie , ale dopiero po sekundzie spostrzegłam , że jest "uzbrojona" w to GADADŁO ... - denerwują mnie również PROMOCJE typu - "kup 2 szt. - wówczas za sztukę zapłacisz 8,99" - jak masz wadę wzroku i do tego nie masz więcej niż 160cm wzrostu , to nie przeczytasz tego MACZKU , bo nie widzisz czy trzeba kupić 2 sztuki czy promocja dotyczy 3 sztuk , a może palety. W ubiegłym tygodniu miałam właśnie taką sytuację - nad 3litrowymi sokami jabłkowymi widzę kartkę w kolorze pomarańczowoczerwonym z dużą cyfrą 8,99 - sądziłam , że trzeba zakpić 2 szt., co uczyniłam , ale dopiero po powrocie do domu okazało się , że cena musiała dotyczyć innej ilości , bo na paragon została "nabita" cena normalnie obowiązująca . DROGI LIDLU !!! - Nie każdy ma 180 cm wzrostu i sprawny wzrok. - muzyka i reklamy - to też , mnie akurat , przeszkadza . A na + jest czysto i duży parking .