Opinia użytkownika: Serranq
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zdecydowanie najczęściej jestem w tym LIDL'u po bieżące zakupy. Cieszy mnie wprowadzenie ostatnio kas samoobsługowych. Zdecydowanie krócej się czeka na swoją kolej do kas. Zazwyczaj jest wszędzie czysto, ale męczą mnie i denerwują wszechobecne woreczki foliowe oraz inne rzeczy w wózkach. To jest zdecydowanie największy problem. Ostatnio też zdarzył mi się produkt z uszkodzonym opakowaniem, które zobaczyłem dopiero w domu. Chodzi konkretnie o uszkodzenie plastikowego opakowania z mięsem w środku - moim zdaniem niedopuszczalne jest to, że było to do kupienia. Ogólnie sklep uważam za świetny, gdyż jest w dogodnej lokalizacji dla mnie, ma duży parking. Bardzo dobrym pomysłem jest wprowadzenie też parkomatu - przez to parking nie jest 'zawalony' samochodami z pobliskich bloków.