Opinia użytkownika: Klient_5THi
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Coraz bardziej denerwujace sa te rozmowy kasjerek przez sluchawki wczasie obslugi klienta. Ostatnio doszlo do tego ze kasjerka nabila mi zamiast 4 bulek jakis inny drogi produkt. Kiedy zwrocilam jej uwage ze zle nabila mi bulki obruszyła sie strasznie, fuczac do mnie ze mam wyciagnac produkty z reklamkwki i w ogole mnie nie słuchała gdy mówiłam jej ze poprostu zamiast bulek nabila kod innego produktu. Caly czas powtarzala ze to nie możliwe. Jestem przekonana ze gdyby wczasie kiedy mnie obslugiwala nie prowadzila rozmowy przez słuchawki nie doszlo by do pomyłki. Bardzo czesto pracownicy prowadza rozmowy przez te sluchawki strasznie niekomfortowe dla klienta ktory niekonkecznie chce sluchac o prywatnych sprawach kasjerow. Mysle ze mialo to sluzyc do krotkich wiadomosci pomiedzy pracownikami niestety jest wykorzystywanie nagminnie inaczej.