Opinia użytkownika: Klient_v2TX
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Zamówiłem łóżko. Po ponad tygodniu dostałem połamane. Pękniete na pół. Całość procedury reklamacyjnej trwa już ponad 2 tygodnie. Na nowy produkt czeka się 7 dni. Można dopłacić i wtedy to już tylko 3 dni. W przypadku gdy dostaje sie uszkodzony produkt czeka sie jakieś 2-2,5 tygodnia, na części zamienne. Pytanie: Gdzie tu logika i chęć poprawy swojego wizerunku w oczach klienta, który dostał wadliwy produkt? Kpina nic dodać nic ująć. Po paru telefonach dowiedziałem się, że producent już zrobił części zamienne ale teraz będę czekał jakieś 2 tygodnie na dostarczenie ich. Poczta Polska już by szybciej to zrobiła. Całość procedury wygląda tak, że przesyłacie to sobie nawzajem od różnych hurtowni, magazynów po sklep aż finalnie za 2 tyg trafi to do mnie. Przecież to jest jakaś kpina. To jest brak szacunku dla klienta, któremu dostarczyło się uszkodzony produkt. Na prośbe o połączenie z przełożonym dostałem tylko informacje że ktoś do mnie zadzwoni. Telefonu jak nie było tak nie ma. W 2 tygodnie to ja sobie dwukrotnie zdążę załatwić łóżko.