Opinia użytkownika: Klient_NM5S
Dotycząca firmy: Drogerie Natura
Treść opinii: Kupowałam kilka dni temu odżywkę do włosów za 10,09zł. Niestety okazało się, że zamiast odżywki wzięłam szampon, który kosztuje 15,99zł. Butelka stała w jednym rzędzie z odżywkami za 10.09zł. Opakowania różnią się między sobą bardzo nieznacznie, jednym słowem tu szampon, a tu odżywka. Pomyłka zaistniała nie z mojej winy. Tym bardziej, że nie mogłam przed zakupem potwierdzić ceny wybranego produktu, ponieważ w sklepie od kilkunastu miesięcy jest nieczynny czytnik, widnieje na nim napis uszkodzony- nigdy nie został naprawiony. Pomimo, że zauważyłam pomyłkę od razu po odejściu od kasy i poprosiłam sprzedawczynię o zamianę produktu, nie zgodziła się. Zamiast odżywki dostałam maskę do włosów, bo była w tej samej cenie co kupiony przeze mnie przez pomyłkę szampon, bo taka rzekomo jest polityka firmy, żeby nie było zwrotów. Mogę co prawda przyjść jutro jak będzie ktoś decyzyjny, ale i tak nic nie wskóram, inne klientki też próbowały (cytat). Jestem bardzo zdegustowana zaistniałą sytuacją. Nadmienię jeszcze, że bardzo często zdarza się, kiedy cena produktu na paragonie nie zgadza się z ceną na półce. Nie ukrywam, że będę unikać sklepów Natura, gdzie jak widać polityka sprzedażowa nastawiona jest na błąd klienta. Zdecydowanie nie polecę też sklepu znajomym. Podobna sytuacja nie zdarzyła mi się w żadnej innej drogerii, np. Hebe albo Rossmann.