Opinia użytkownika: Klient_gAEp
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Uważam, że placówka prowadzona jest na bardzo wysokim poziomie. Po wejściu każdy klient zostanie przywitany donośnym "dzień dobry". Personel daje klientowi czas na przejściu się po sklepie, nie "atakuje" pytaniami zaraz po wejściu. Gdy pracownicy zauważają u klienta pewne zakłopotanie lub niepewność to w miły i uprzejmy sposób oferują swą pomoc, która ponadto jest bardzo obszerna, a wiedza na temat sprzedawanego asortymetu jest bardzo szeroka i głęboka. Pracowników da się łatwo rozpoznać po ich koszulkach. W sklepie panuje ład i porządek, kartony z butami są poustawiane wręcz jak od linijki, a każda nieprawidłowość jest szybko poprawiana. Sam wygląd zewnętrzy jest mało atrakcyjny, lecz wynika on bardziej z faktu wyglądu całego pasażu handlowego a nie konkretnie tego sklepu. Lustra są czyste, jednorazowe skarpetki w dozownikach uzupełnione a na półkach nie można dostrzec kurzu.