Opinia użytkownika: Klient_eh7C
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Do tej pory kilkukrotnie korzystałam ze sklepu internetowego Hebe i zawsze wszystko było w jak najlepszym porządku, dlatego jestem zaskoczona aktualną sytuacją. Zamówienie złożyłam dwa tygodnie temu, dostałam od razu wiadomość z informacją, iż paczka została spakowana i przekazana kurierowi. Jako że wybrałam jako opcję dostawy paczkomat InPost powinnam dostać od razu na aplikacji informację, że paczka została zarejestrowana - a nie mam takiej informacji do tej pory. Dopiero po jakimś czasie zrozumiałam, że sklep robi to celowo, by nie łamać regulaminu (który też jest napisany w bardzo mętny sposób) - ponieważ znajduje się w nim zapis, jakoby sklep miał obowiązek POINFORMOWAĆ klienta o przesyłce w ciągu 14 dni. No i owszem, poinformował mnie, ale o przesyłce która nie miała miejsca. Kontakt z konsultantami tragedia - odpowiedzi też mętne, niejednoznaczne, do BOKu nie da się dosłownie dodzwonić. Kiedy na czacie (po tygodniu oczekiwania) napisałam konsultantce, że chcę anulować zamówienie, odpisała mi, że na TYM ETAPIE realizacji nie można już anulować, mogę co najwyżej nie odbierać paczki i oczekiwać na zwrot pieniędzy. Ale na jakim etapie realizacji, skoro paczka nie została wysłana? Na co mam oczekiwać, na powietrze? Sklep przetrzymuje moje pieniędze, chociaż nie zobaczyłam produktu na oczy. To jest nie fair! Odradzam jakichkolwiek zakupów w sklepie internetowym. Stacjonarnie nie mam zarzutów. Szkoda, że robicie sobie taki PR, bo nie mam ochoty w ogóle już mieć z wami do czynienia. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)