Opinia użytkownika: Klient_9pfj
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Nie spotkałam się jeszcze z tak bezczelną i nie kompetentną obsługą. Powinni mi tydzień temu dostarczyć i zamontować płytę. Tylko sześć razy odwołali, oczywiście dowiedziałam się o tym po fakcie Czekałam jak ten idiota tak jak podawali od 8.00 do 20.00. Oczywiście nikt nie przyjechał. Z mojego małego śledztwa wynikało, że zlecili to firmie Zadbano, która zleciła to firmie DTS, która zleciła to prywatnemu chłopakowi na zlecenie, który już nie zlecił montażu, bo to nie jego rola. Po tygodniu przywiózł mi wreszcie tą płytę o po północy - o zgrozo - wczoraj sobie smacznie śpię, a tutaj parę minut po 12.00 ktoś intensywnie naciska dzwonek, trąbi i dobija się i tak kilka minut. Myślałam, że się coś stało. A tu chłopak w drzwiach śmieje się twierdzi, że przywiózł płytę. Zdębiałam. W Neoneciie jedyne co uzyskałam to rekompensatę - zaszaleli - anulowali koszty montażu, którego i tak nie było, a w konsekwencji i tak musieliby skorygować fakturę. Chyba w ramach rekompensaty uczyniono mi łaskę, że nie użerałam się. dodatkowo. No to kupiłam sobie płytę - tydzień temu - mam ją dzisiaj nie zamontowaną. i zabardzo nie wiem co dalej bo Neonet się wypiął. Nie wiem skąd się biorą pozytywne opinie - taką firmę powinno się zlikwidować, a nie chwalić.