Opinia użytkownika: Klient_Msg5
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Moja opinia dotyczy sposobu realizacji reklamacji nr 8000343895. Kupiona lodówka miała źle przełożone drzwi (dodatkowo płatna usługa realizowana w ramach zakupu), przez co lodówka co 26 sek. włącza alarm i piszczy przez 10 sek., a w samej lodówce nie ma światła. Alarm jest tak natrętny, że nie można normalnie funkcjonować, o spaniu nie wspomnę . Następnego dnia rano zgłaszam reklamację, zostaje umówiona wizyta serwisanta na kolejny dzień – sobotę. Przez całą sobotę nikt się nie pojawia w umówionym terminie, żadnej informacji mailem, SMSa, ani telefonu. Na infolinii nic nie wiedzą, każą czekać, aż w końcu się przyznają że dopiero w pon. ktoś się pojawi. W poniedziałek dzwonię na Infolinię i kolejne rozczarowanie. Pani wmawia mi, że tamto zgłoszenie było na sobotę, więc jeśli podtrzymuję reklamację i chcę, by serwis do mnie przyjechał, to – uwaga - muszę się zgodzić, czy wręcz poprosić o nowe zlecenie i to dopiero na kolejny dzień. Nie pomagają pytania, co się stało ze zleceniem z soboty – nikt nie wie ( w odpowiedzi na skargę dowiedziałam się, że to błąd techniczny, ale nikt tego błędu nie naprawia, tylko wrzuca jak nowe zgłoszenie i każe czekać). We wtorek Serwisanci, jedyne miłe osoby, przyjeżdżają i naprawiają fuszerkę swoją, czy swoich kolegów: jeden z kabelków w ogóle nie był połączony, jest gdzieś schowany i dlatego lodówka miała cały czas włączony alarm. Po 104 godzinach alarm przestał wyć. Na złożoną skargę i oczekiwanie rekompensaty za stracony wolny dzień i skazanie mnie na przebywanie 4 i pół doby z tym przeszywającym dźwiękiem zaproponowano mi bon o wartości 30 złotych. To kolejne potraktowanie Klienta jak śmiecia. Oczywiści się nie zgadzam, bo to mnie obraża. NIE POLECAM tej firmy do żadnego zakupu – obsługa jest na najniższym poziomie, osoby na infolinii „nic nie wiedzą i nic nie mogą”.