Opinia użytkownika: Klient_M5PJ
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Nadawałam paczkę dla osoby, która zamówiła ode mnie książkę przez Allegro. Przesyłka nie zostala wyjęta z paczkomatu przez kuriera. Znalazła ją przypadkowa osoba, wraz z rzeczami zamówionymi przez nią i zostawionymi w tej samej skrytce. Na szczęście odzyskałam paczkę dzięki uczciwemu znalazcy, jednak to, co przeszlam z firma InPost, jest zbiorem najgorszych możliwych praktyk obsługi klienta. Po pierwsze, brak jakichkolwiek przeprosin lub empatii w związku z zaistniałą sytuacją. Po drugie, linia telefoniczna prawie cały czas zajęta z komunikatem o „wyjątkowo długiej kolejce osób oczekujacych”. Zawsze. Po trzecie, gdy wreszcie opisałam dokładnie sytuację mailowo, otrzymalam odpowiedz o czasie na formalne rozpatrzenie reklamacji: 30 dni (sic!). W sytuacji, gdzie etykieta wysyłkowa nie zadziała drugi raz, a osoba zamawiająca czeka na nadanie przesyłki ode mnie w 24 godziny. Dzwonilam do skutku, wreszcie otrzymałam wyraźne zalecenie od agenta, aby zakupic nowa etykietę na mój koszt, ktory z pewnoscia zostanie mi zwrócony w drodze reklamacji. Upewniłam się co do tego kroku także na piśmie, tak zatem zrobiłam. Zaktualizowałam też moje zgłoszenie reklamacyjne. Po 2 tygodniach dalszego oczekiwania, otrzymałam kuriozalną odpowiedź od kompletnie nowej osoby, ze „moja przesyłka oryginalnie byla zakupiona przez „Płatnika” (jak rozumiem, Allegro) i to do niego mam zgłaszać roszczenie zwrotu”. W jaki sposob ma to zwiazek z sytuacja zakupu nowej etykiety bezposrednio przeze mnie za prywatne środki? Jak ta odpowiedź ma się do zaleceń poprzednich osób będących ze mną w kontakcie mailowym i telefonicznym? Dodam, że każdy pojedynczy kontakt był ze strony innej osoby z inpost. Po raz kolejny - niewyobrażalna zbieranina najgorszych praktyk w obsłudze klienta. Nikomu nie życzę przechodzenia przez jakiekolwiek reklamacje. Obecnie zgłosiłam odwołanie, otrzymałam suchą odpowiedź o 30 dniach na jego rozpatrzenie. Wypadki zdarzaja sie kazdemu. Ale należy mieć na nie rozwiązania przyjazne klientowi.