Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: Pomimo mojej sympatii do tego marketu, muszę przyznać, że obsługa kasowa jest coraz gorsza. W piątek popołudniu i sobotę przed południem jest zawsze największy ruch, a w sklepie otwarte tylko 2 kasy z obsługą, a reszta to kasy samoobsługowe. OK, jest ich teraz sporo, natomiast tylko jeden pracownik pomaga w przypadku błędów na kasie, akceptacji produktów +18 etc. Gdyby jeszcze pracownik odpowiedzialny za te kwestie robił to sprawnie, to nie miałabym powodu do irytacji. Wiem, że są teraz braki w personelu, czas urlopów i tak dalej. Natomiast widząc, że czterech czy pięciu klientów czeka na pomoc, mając zawieszone kasy, a pani z obsługi dyskutuje z inną pracownicą na temat urlopu, paznokci i innych bzdetów, to szlag człowieka trafia. Takie sytuacje zdarzają się niestety coraz częściej w tej placówce i z coraz większą niechęcią robię tu zakupy.