Opinia użytkownika: Klient_mxIA
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Obsługa niekompetentna, zero wiedzy na temat sprzętu jaki sprzedają np: nie wiedzą w jaki silnik wyposażona jest sprężarka w lodówce i jak on pracuje(nie słyszeli o silnikach inwertorowych i że są stosowane w niektórych produktach samsunga pewnie i innych). Organizują transport AGD niewłaściwy dla danego sprzętu (chyba prywatnie) nie informując jakie są zasady uruchamiania sprzętu po takim transporcie - sprzęt nie właściwie pracuje), po zgłoszeniu w sklepie winą obarczają kupującego nie chcąc przyjąć , reklamacji powołują się na nieznane mi przepisy praw konsumenta wmawiając, że moje roszczenie dotyczy praw w sklepie internetowym, a z ich strony to może być tylko dobra wola, nie mają pojęcia o istnieniu regulaminu sklepów stacjonarnych Neonet (warto chyba ich przeszkolić). W mojej obecności inna klientka też próbowała złożyć reklamację tym razem na pralkę zakupioną dwa dni wcześniej , jej też to utrudniano powołując się na różne przepisy, a nie na regulamin sklepu Neonet stacjonarnych. Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie, mam nadzieję, że dotyczy to tylko tego sklepu.