Opinia użytkownika: Klient_aPfO
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: Jedna z najgorszych obsług infolinii na jaką trafiłam.Zamówiłam produkt za punkty payback.Wydawało mi się,że się popsuł i zgłosiłam,że chcę go odesłać.Można zamówić kuriera GLS by przyjechał.Chciałam go odwołać bo nie potrzebowałam zwrotu tego towaru.Pani na infolinii PayBack ona nie ma podglądu ona nic nie wie,nic nie p omoże.Serio macie komputery ,znacie numer klienta,macie bazę wysyłek ale to za dużo trudu i czasu lepiej siedzieć na krześle i nic nie robić.Krótka porada zadzwonić do firmy kurierskiej i odwołać.Tam pani zdziwiona,że przecież payback może to zrobić sam na prośbę klienta.Oczywiście kurier przyjechał by usłyszeć,że nie mam dla niego paczki.Potrzebna była taka strata czasu i dzwonienie ,niepotrzebne na 2 infolinię które mają pomagać.To jest kpina nikomu nie polecam dzwonić i nabijać impulsy wrzucone w kosmos.0 punktów za obsługę nawet nie pół.