Opinia użytkownika: Klient_Ajot
Dotycząca firmy: Hotel Gołębiewski
Treść opinii: Będąc ostatnio w hotelu Gołębiewskim, zauważyłam niezwykłą zależność w kwestii wydatków właściciela, na etapie budowy oraz funkcjonowania hotelu. Ogólnie, biorąc pod uwagę lokalizację, wielkość, wyposażenie i wnętrze hotelu - pięknie. Widać w tym rękę świetnego projektanta, chęć utrzymania pozoru luksusu. No właśnie - pozoru. Bo z luksusem to nie ma nic wspólnego, a wszystko przez zaniedbanie w kwestii czystości. Jeśli płacę, niemałe swoją drogą pieniążki, za pobyt w hotelu oraz wszelkie atrakcje, to oczekuję, że na kafelkach w basenie, nie będzie glonów! W łazienkach z kolei oczekiwałoby się względnie przyjemnego zapachu, nie zaś smrodu ścieków. O ile wchodząc na teren hotelu ma się efekt "wow", tak czar pryska po bliższym poznaniu - popękana i brudna elewacja, na co drugim balkonie jaskółcze gniazdo oraz odchody ptaków na ścianach i balustradach, glony, popękane kafle, w połowie jacuzzi zimna woda, połamane leżaki... Wstyd!