Opinia użytkownika: Klient_eALQ
Dotycząca firmy: AAA Auto
Treść opinii: Szokujący poziom obsługi klienta. Na każdą rzecz czeka się godzinami, co chwila odsyłają klienta do następnej osoby i znów czekanie. Ale najbardziej podpadli mi tym, że choć opowiadali od początku historię auta podkreślając, że był lakierowany z prawej strony (mówili, że nie szpachlowany i grubość lakieru świadczy o delikatnym przyrysowaniu które było lakierowane). Dopiero przy finalizowaniu umowy podsunęli mi po cichu do podpisu protokół odbioru auta a tam wpisali, że auto po wypadku! Pytam, czemu nie mówili wcześniej i po co to wpisują, jak twierdzą, że była tylko rysa lakierowana. To bezczelnie odpowiedzieli, że takie mają procedury, że to bez znaczenia i pośpieszali żebym podpisała. Nie podpisałam i wyszłam... Wszyscy panowie mili na początku, potem tylko mydlą oczy, pośpieszają, robią z człowieka idiotę... Zdecydowanie nie polecam...