Opinia użytkownika: Klient_WD0S
Dotycząca firmy: TOYA
Treść opinii: Szanowni Państwo, rzeczy dziejące się od momentu rozpoczęcia współpracy z firmą Toya są coraz bardziej zaskakujące. Przed podpisaniem umowy kontakt z Państwem był wzorowy, dokładne informacje o całym procesie podłączenia, zapewnienia o tym że wszystko będzie w zgodzie z umową i zdrowym rozsądkiem, dogodne dla klienta umówienie terminu wykonania przyłącza światłowodowego. Podłączenie światłowodu nastąpiło (tu damy datę) a do dnia dzisiejszego internetu Państwo nie dostarczyliście. Można to sprawdzić chociażby po tym że ilość danych pobranych/wysłanych to okrągłe zero. Próbując rozwiązać problem, dzwoniłem wielokrotnie na infolinię która w przypadku obsługi pozyskanych wcześniej klientów, niestety działa odwrotnie proporcjonalnie do tej przeznaczonej dla osób zainteresowanych podpisaniem umowy, w skrócie - nie działa w ogóle. Dodzwonienie się graniczy z niemożliwym. Gdy uda się uzyskać połączenie, osoby obsługujące nie mają pojęcia jak rozwiązać, czy chociaż zdiagnozować problem. Mało tego, nie przekazują go prawdopodobnie dalej do realizacji. Z państwa strony zero odzewu i chęci rozwiązania problemu. Dni spokojnie mijają, sprawa w martwym punkcie, aż do dzisiaj. Wysyłacie Państwo rachunek za bieżący miesiąc, na PEŁNĄ kwotę mimo że... dalej nie dostarczacie umówionej usługi. Niesamowita bezczelność. Apeluję aby firma Toya potraktowała sprawę poważnie i priorytetowo. Oczekuję podłączenia do umówionych usług zgodnie z umową oraz pomniejszenie rachunku proporcjonalnie o czas gdy usług umówionych nie świadczyliście.