Opinia użytkownika: Klient_7JbW
Dotycząca firmy: Sinsay
Treść opinii: Zamówienie składało sie z 3 rzeczy opłacone było dnia 12-08-2021. Wszystko by było fajnie gdyby nie to ze paczka od 3 dni nie była nawet przygotowywana po kontakcie po przez czat na stronie dowiedziałem sie tyle ze mają wyprzedaż i mogą paczki ulec wydłużeniu podczas przygotowywania stwierdziłem ze poczekam max 2 dni paczka stała w miejscu wiec dzwoniłem na infolinie dowiedziałem sie ze coś ją zatrzymało na magazynie nie wiadomo co ( także super obsługa to jak by powiedzieć ze nie bo nie) i kontaktować będą sie przez drogę mailową maila żadnego nie otrzymałem dzwoniąc kolejny raz dowiedziałem sie od pani która była bardzo nie miła widać było ze nie chce jej sie rozmawiać z klientami że moja paczka już idzie do kuriera z magazynu poczym paczka dalej była bez zmian dzwoniąc ostatni raz bardzo miły Pan który wie co robi w danej firmie i potrafi sie poruszać po elektronice powiedział mi ze w owym tygodniu składania zamówienia był błąd w systemie i paczka moja nie byla nawet przygotowana bo magazyn nie widział zlecenia poczym powiedział ze ponowi zlecenie i raczej zostanie wysłana do końca tego tygodnia i powiedziałem mu ze irytuje juz mnie dany sklep bo za każdym razem słyszę inna wersje co z paczką sie dzieje i ze żadnej drogi mailowej nie ma więc powiedział ze osoba która miała sie kontaktować to jej to przekaże i sie skontaktuje ze mną poczym moja paczka została wycofana anulowana zwrócono mi środki i dostałem kod rabatowy 5% na rzeczy które nie są przecenione czyli opluto mnie i łatwiej było sie pozbyć problemu ze mną i wycofać mi zamówienie niż faktycznie coś zrobić ku temu by paczka dotarła gdzie zależało mi na tej paczce . Troche wieje nie kompetencją z strony owych Pań którym przydał by się kurs doszkalający jak używać poprawnie komputera Nie polecam danego sklepu ponieważ jest bardzo ciężko z uzyskaniem jakiej kolwiek informacji zwrotnej na temat co sie dzieje z przesyłką. Pan z obsługi ratuje sytuacje dlatego daje połowę gwiazdki