Opinia użytkownika: Klient_idaR
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Zamówiłam produkty przez internet i od razu SOLIDNIE zapłaciłam za zamówienie przelewem bankowym. Nie mam ani zwrotu pieniędzy ani towaru. Walczę aktualnie o zwrot pieniędzy. Od kliku dni słyszę to samo, że zwrot nastąpi do 14 dni, ale zamówienie musi być opłacone od razu. Masz dać kasę od razu, bo nie będą czekać i anulują zamówienie. Zaznaczam, iż twierdzą że z ich winy pieniądze trafiły na jakieś niewłaściwe konto i są zablokowane, ALE JAK CO DO CZEGO NIE ZWRACAJĄ ICH OD RAZU, GDY ZAUWAŻĄ BŁĄD ZE SWOJEJ WINY!!! Nikt tego nie odkręca mimo wielu monitów, i tego że przyznali, że to z ich winy. Nie chcą przysłać ani zamówionych produktów ani nie odsyłają pieniędzy. Walczę dalej. Nie poddaję się. UWAGA!!! NIE SKŁADAJCIE ZAMÓWIEŃ INTERNETOWYCH, JAK NIE CHCECIE MIEĆ PROBLEMÓW. Po wielu bojach łaskawie dostałam jakiś bon na symboliczne 10 zł., ale kasy głównej tj. 88 PLN i tak nie zwracają. Walczę zatem dalej, bo co mi z bonu, skoro nie mam kasy głównej,a zamówień na pewno przez internet już tam nie złoże, jeśli w ogóle wejdę do tego sklepu.