Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_1hiK

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Zakupiony ekspres ciśnieniowy dotarł bez filtra wody, reklamacja uznana, propozycja rekompensaty finansowej i wyrażona zgoda. Wszystko się zgadza oprócz salda. Od 25 czerwca dostałam już kilka informacji odnośnie zwrotu gotówki(w kolejności chronologicznej) -że pieniądze już zostały przelane - informacja telefoniczna -że dostanę w ciągu 3 dni roboczych ( informacja z 1.07 mail) -że realizacja przelewu zaplanowana zostałą na 12-13.07 (sms z 9.07) -że została złożona dyspozycja na 12 i pieniądze mogą być za 5 dni (mail z 9.07). Mam wrażenie że im dalej, tym bardziej termin przelewu się oddala. Najlepsza była Pani z infolinii, która poinformowała mnie że pieniądze już dawno zostały przelane, tylko w moim banku będą je księgować ok. 2 tygodni?! Szczerze odradzam jakiekolwiek zakupy w tej firmie.