Opinia użytkownika: Klient_P3tG
Dotycząca firmy: BEKO
Treść opinii: Pralka po 4 miesiącu zaczęła chodzić jak ciągnik rolny za czasów komuny , zgłosiłem gwarancje wszystko fajnie i nagle dzwoni do mnie serwisant mówiąc ze jest na l4 co jest zrozumiałe każdy choruje . Dzwoniąc ponownie na serwis beko dowiedziałem się ze nie ma zastępstwa dla chorego Pana i mam czekać . No i co mi pozostało z małym dzieckiem….prac w rękach i czekać na jegomościa . 3 tys za pralkę niewarte podejście i sposób w jaki próbują usunąć usterkę jest znikomy i maja to po prostu gdzieś . Nie życzę nikomu takiej sytuacji bo jak do niej dojdzie to polecam awaryjnie czekając na serwis zakupić miskę i przygotować duża dawkę dobrego humoru podczas prania. NIE POLECAM kupcie w firmie gdzie serwis działa jak należy