Opinia użytkownika: Klient_QY2B
Dotycząca firmy: e-podroznik.pl
Treść opinii: Jadąc z Warszawy na mazury latem w środku tygodnia kupiłem bilet przez e-podruznika. Wybrałem dostarczenie na tel. Zamówienie składałem ok 9 na autobus o 20. Informacja która wyświetliła się na stronie informowała że bilet powinienem otrzymać do 30 min. Po upływie godziny i sprawdzeniu stanu konta (opłata została pobrana) bilet wciąż nie przyszedł. Postanowiłem skontaktować się z konsultantem opłata ponad 2,5 zł mnie nie przestraszyła. Zadzwoniłem odezwał się automat po wysłuchaniu krutkiego komunikatu i wybraniu odpowiedniej cyferki czekałem przy dźwiękach upierdliwie dość melodyjki na połączenie z konsultantem. Czekałem , czekałem, czekałem. Po upłynięciu ok 10 min. melodyjka wciąż grała, a konsultant się nie odezwał. Ten koncert kosztował mnie 28 zł. Sprawa wciąż nie pozostała załatwiona postanowiłem skontaktować się mailowo(ok. godz 10). Opisałem w skrócie mój problem podałem numer zamówienia znajdującego się w automatycznym powiadomieniu mailowym. Ok godz 12 przyszedł bilet na smsa niestety w wyniku mojego błędu przystankiem początkowym była warszawa zachodnie nią zaś wschodnia. Postanowiłem zmienić przystanek początkowy przez stronę internetową opłata jest ta sama nie powinno być z tym problemu. Niestety nie. Nie da się. Można zmienić miejsca w kinie ale nie można póżniej wsiąść do autobusu. Jeżeli nie będziesz o odpowiedniej godzinie na odpowiednim przystanku. Przewoźnik zastrzega sobie prawo ponownej sprzedaży miejsca w autobusie. Pozostał mi więc zwrotu i zakup ponownie biletu. Za bilet zapłaciłem ok 64 zł+ 6 zł opłaty za rezerwację w sumie ok 70. Zwrot otrzymałem w formie bonu na kwotę ok 40. Loguje się więc ponownie do serwisu wybieram właściwy przystanek początkowym, wprowadzam kod rabatowy. Dalej wprowadzam dane osobowe, dalej znajduje się na ekranie płatności. Właśnie dociera do mnie że nie zaznaczyłem na pierwszej stronie, że chce otrzymać bilet na sms-a. A nie na maila. Wystarczy wybrać powrót przecież jeszcze nie sfinalizowałem transakcji prawda. NIE.. Przerywam więc transakcje otrzymuje komunikat zamówienie zostało anulowane, opłata za rezerwację została pobrana( a niby skąd nie podałem informacji z karty , ani kodu blik. O co chodzi?). Wchodzę jeszcze raz na stronę, wprowadzam dane, sprawdzam dobry przystanek bilet na sms-a próbuje wprowadzić kod rabatowy i otrzymuje komunikat kod jest nie prwadłowy . Czyli opłatę za rezerwację w teorii pobrali z bonu. Piszę w teorii, bo zwrotu opłaty nie otrzymałem do dziś. Ok godziny 14 po dawno skończonej mojej przygodzie z tą firmą otrzymuje informację mailową że biletu nie można wysłać na maila gdyż zamówienie zostało anulowane( mają refleks po ok 4h. Ciekawe czy z telefonem też tyle bym czekał na połączenie.). Podsumowując wydałem niecałe 100 złotych za usługę która nie została zrealizowana. Milo