Opinia użytkownika: Klient_tSfH
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Dzisiaj 2 lipca 2021r robiłam małe zakupy o godz. 19.30 wybrałam towar w promocji - ser camembert president w cenie 4,29, trzeba kupić 2 szt w cenie promocyjnej 2,99. Wywieszka promocyjna była zawieszona pomiędzy serem w cenie 4,29 i serem camembert przesident w cenie 6,29, jak pamiętam, myślałam że można wybrać te dwa rodzaje, bo nie przeczytałam małymi literkami napisane , że muszą być 2 o tej samej gramaturze. Podeszłam do kasy , zapytałam Panią sprzedawczynię, czy tak może być, od razu niemiło mi odpowiedziała, że nie , że nabiła i nie może wycofać towarów za 4,29 i 6,29, Pani zadzwoniła po kierowniczkę, przyszła i podeszła ze mna do półki, podniesionym tonem i biegłam za nią po sklepie, stwierdziła,że żle przeczytałam informację, zapytałam czy mogę zamienić na 2 te same sery, powiedziała, tak, ale w jej głosie było takie niezadowolenie, jakbym popełniła bardzo dużą niestosowność, kazała wycofać ten ser za 6,29, Pani sprzedawczyni nadal była niezadowolona, że klient ma jakieś uwagi. Ja przeprosiłam za zamieszanie kierowniczkę. W Waszym sklepie sprzedawcy nie mówią do klientów proszę , dziękuję a dzień dobry i zapraszam ponownie , tego wogóle nie znają. Może dlatego macie mniej klientów niż w innych dyskontach . Trzeba się zastanowić, może te Panie pracują za karę albo słabo są wynagradzane. Zawsze kasuję u Was sama na kasie samoobsługowej , ale raz podeszłam do sprzedawczyni bo miałam towar w promocji i taka niemiła sytuacja mnie spotkała.