Opinia użytkownika: Klient_10sT
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Zdecydowanie odradzam dokonywanie zakupów przez stronę internetową OBI. Zamówiłem kilka rzeczy, w tym zestaw stelaż podtynkowy + miska toaletowa. Przysłali wszystko poza miską (pomimo że jak stwierdził konsulat na infolinii nie ma możliwości żeby części zestawu były wysyłane osobno). Złożyłem reklamację przez infolinię i kontakt się urwał. Gdy dzwonię na infolinię mówią że nie wiedzą co się dzieję z reklamacją bo zajmuje się tym dział od zamówień internetowych, do którego nie ma kontaktu. Można jedynie wysłać maila na kontakt@obi.pl co skutkuje otrzymaniem automatycznie generowanej wiadomości. Olewają klienta i nawet za bardzo się z tym nie kryją mówiąc ciągle że nic nie mogą zrobić i żeby być cierpliwym a czas leci i remont łazienki się zatrzymał.