Opinia użytkownika: Jarosław_570
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: 10.06.2021 poszedłem kupić puzzle. Szukałem puzzli 4 elementowych ale nie znalazłem, po rozmowie telefonicznej ustaliłem że chodzi o puzzle do 4 lat. Obszedłem stoisko z zabawkami jeszcze raz żeby takie puzzle znaleźć. Puzzle umieszczone w speclanym regale na początku stoiska były lepsze do znalezienia od puzzli umieszczonych na jego końcu po lewej stronie między klockami i kartami dla dzieci. Po znalezieniu poszukiwanego produktu, udałem się do kas przeszedłem wzdłuż żeby sprawdzić gdzie jest najmniejsza kolejka stwierdziłem że kasa mniej niż jeden produkt jest nieczynna, w kolejce czekałem ponad dwie minuty. Po podejściu do kasy sklepowa powiedziała: "Dzień dobry" zeskanowała puzzle zapytała czy mam kartę po obejrzeniu mojej karty powiedziała: "Pana karta jest już nieważna czy chce Pan wyrobić nową", po wyrażeniu przeze mnie zgody, pomogła mi przy rejestracji nowej karty. Po zakończeniu obsługi powiedziała: "Dziękuję do widzenia", odpowiedziałem do widzenia.