Opinia użytkownika: Klient_zBxj
Dotycząca firmy: Sklep z Torebkami
Treść opinii: W sklepie znajdowało się dwóch sprzedawców. Panie nie zwróciły uwagi na moment gdy weszłam do sklepu. Dopiero po 2 minutach od wejścia, kiedy zdążyłam obejrzeć kilka produktów zwróciły na mnie uwagę. Przywitały słowami "Dzień dobry", a następnie wróciły do swoich zajęć. Jedna ze Sprzedawczyń siedziała przy stanowisku kasowym, druga trzymała telefon w ręce. Nie czułam zainteresowania z ich strony moją osobą, więc sama rozpoczęłam rozmowę - poinformowałam, że jestem zainteresowana zakupem torby na wyjazd. Po tej informacji Pani zainteresowała się moją osobą i pokazała mi kolekcję podróżną, poinformowała o jakości wyrobów (z czego jest wykonana, jak się sprawdza na wyjeździe), zapytałam o możliwość reklamacji, na co Ekspedientka poinformowała mnie o tym, że w Polsce mają serwis więc gdyby coś się stało mogę liczyć na szybki czas naprawy. Informacje których mi udzieliła były satysfakcjonujące. Dowiedziałam się z jakiej skóry zrobiona jest torba i że skóra groszkowa mało się rysuje. Dodatkowo Pani pokazała mi portfel i nerkę z tej samej kolekcji, jako komplet wyjazdowy. W sklepie był duży asortyment, produkty były ustawione schludnie i interesująco. Gdy zdecydowałam się na konkretny produkt i zapytałam o rabat, Pani od razu chciała udzielić mi 30% rabatu. Powiedziałam, że muszę się jeszcze zastanowić, Pani wręczyła mi wizytówkę do salonu i zaproponowała zarezerwowanie torby do końca następnego dnia, na co się zgodziłam. W moim odczuciu Pani ma szeroką wiedze produktową, uważam natomiast że jej brak zainteresowania i interakcji na wejściu nie był stosowny i tego mi zabrakło.