Opinia użytkownika: Klient_zBxj
Dotycząca firmy: Sklep z biżuterią Sienna 11
Treść opinii: W środku salonu panował ład i porządek. Nie dostrzegłam pustych witryn, a wyeksponowane produkty były czyste. Pracownik zauważył mnie niezwłocznie po moim wejściu i przywitał mnie słowami "Dzień dobry Pani", ubrany był schludnie w białą koszulę, czarną marynarkę oraz spodnie w kant. Po przywitaniu pracownik zapytał mnie czy poszukuję czegoś konkretnego, za czym się rozglądam. Odpowiedziałam, że poszukuję prezentu dla mamy. Doradca Klienta był nastawiony do mnie bardzo przyjaźnie, poczułam się mile widziana w salonie. Zadał mi 3 pytania - "Z jakiej okazji chciałabym wręczyć mamie prezent?", "jaką biżuterię mama nosi" oraz "czy preferuje złoto czy srebro". Po przekazaniu tych informacji zaprezentował mi trzy propozycje - kolczyki z różowego złota, naszyjnik z cyrkonią oraz pierścionek. Gdy oceniłam jeden z produktów jako nie pasujący dla mamy, pracownik niezwłocznie odłożył go na bok, a następnie skupił się na pozytywnych aspektach pozostałych produktów. Dowiedziałam się dużo o historii marki oraz materiałach z jakich zostały wykonane. Wyraziłam obiekcje co do wielkości kolczyków - niepewność czy nie będą zbyt duże, na co zareagował propozycją przymierzenia, co bardzo mi się podobało, ponieważ mogłam ocenić wizualnie jak będą wyglądać na uszach. Zapytałam o ewentualną możliwość zwrotu produktu - Doradca zaproponował, że jeżeli prezent się nie spodoba jest możliwość wymiany na inny produkt w tej samej cenie, zwrotów nie ma. Przez cały czas obsługi Doradca utrzymywał ze mną kontakt wzrokowy, czułam się zaopiekowania. Doradca znał się zarówno na materiałach z jakich wykonany był produkt jak i znał historię prezentowanej marki. Myślę, że wróciłabym ponownie do tego salonu i dokonała zakupu