Opinia użytkownika: Klient_w1D1
Dotycząca firmy: e-podroznik.pl
Treść opinii: W piątek dzwoniłam zarezerwować na sobotę wyjazd za granicę dla osoby z rodziny wszystko super rezerwacja dokonana, po godzinie wiadomość z prośbą o kontakt bo jest awaria u przewoźnika trzeba dopłacić do innego spoko to płaciłam koszt 50zl. Niestety osoba z rodziny trafiła do szpitala i musialam wszystko odwolac (dało radę) po zakończonej rozmowie nie wiem czy minęło 10minut znowu dzwoni Pani z infolinii że zapomniała poinformować że zwrot będzie tylko części kwoty i to nie w formie pieniężnej a w formie bonu turystycznego do wykorzystania na inny wyjazd Reasumując zostałam okradziona z własnych pieniędzy. Zwrot 50zl dopłaty pomniejszyli sobie również o 2zl jako prowizja zwrotu. Nigdy w życiu nie skorzystam z usług tej firmy.