Opinia użytkownika: Klient_di0C
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: Towar zamówiłam przez internet i chciałam zwrócić stacjonarnie. Dowód zakupu/rachunek okazałam w telefonie i tu zaskoczenie , towaru nie mogę zwrócić ponieważ nie mam wydrukowanego rachunku w formie papierowej!! Po potyczkach z panią za ladą (jak twierdzi kierowniczka) i przedstawieniu jej stanowisko Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że ma obowiązek przyjąć zwracany towar bez rachunku papierowego, pani nadal nie chciała przyjąć towaru twierdząc, że taki maja regulamin sklepu! Zażądałam, że decyzję o nie przyjęcie zwracanego towaru z powodu bracku rachunku papierowego ma mi pozostawić na piśmie z pieczątką firmy, pani z łaską przyjęła zwracany towar, śmiejąc się przy tym ironicznie! Jestem oburzona obsułgą sklepu , braku znajomości podstawowych praw konsumenckich, utrudnianie zwrotu towaru i polityką sklepu ORSAY!