Opinia użytkownika: Klient_1fql
Dotycząca firmy: Philips
Treść opinii: Philips celowo nie wycofuje z rynku wadliwego produktu - soundbara Fidelio 7.1.2. Miał to być flagowy model , jeden z najdroższych na komercyjnym rynku. Niestety osobiście zamówiłam dwie sztuki z dokładnie taką samą wadą fabryczną- szumiącymi odłączanymi głośnikami i buczącym subwooferem w cichych scenach, lub melodiach niezależnie od źródła dźwięku. Wsparcie techniczne polega na zniechęceniu klienta od dociekania dalszych roszczeń, składaniu miliona reklamacji i zgłoszeń, zarówno telefonicznie jak i mailowo, na które nie przychodzi żadna odpowiedź. Infolinia zatrudniona tylko w celu spławienia klienta, jeśli tylko pojawia się jakiś problem. Serwis i zachowanie producenta opisywane szeroko na różnych forach niestety w 100 % zgodne z prawdą. Zdecydowanie nie polecam, chyba, że ktoś chce stracić pieniądze, czas i nerwy.