Opinia użytkownika: Klient_uG2x
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Kiedy weszłam do sklepu zostałam przywitana przez obsługę. Od razu zauważyłam kilka osób, które tam pracowały. Dopiero gdy podeszłam do konkretnej wystawy podszedł do mnie pracownik z pytaniem, czy moze mi w czymś pomóc. Powiedziałam, że potrzebuję prezent dla chłopaka, konkretnie perfum. Pan zrobił krótki wywiad, czy znam gust chłopaka odnośnie perfum, jakie podobają sie jemu, oraz mi, żeby dotrzeć do tego, jaki zapach będzie spełniał nasze oczekiwania. Kiedy odpowiedziałam, Pan zaprosił mnie do stoiska z konkretnymi zapachami, pokazał kilka próbek, opowiedział o tym, skąd pochodzi zapach, jak długo powinien sie utrzymywać, oraz dał kilka wskazówek, na jakie części ciała najlepiej używać perfum, aby były wyczuwalne. Generalnie bardzo milo i profesjonalnie podszedł do tematu, do momentu kiedy miał pokazać mi 4 zapach. Widziałam, ze jest już zniecierpliwiony i chciałby szybko skończyć obsługiwać. Kiedy powiedziałam, ze kolejny zapach do mnie nie trafia, widziałam, ze był również zirytowany, ale starał się dalej profesjonalnie obsługiwać. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie grymas na jego twarzy. Nie chcąc czuć presji poprosiłam go o chwile dla siebie na decyzje, wtedy nic nie odpowiedział tylko odszedł. Kiedy wybrałam już swój produkt, podeszłam do kasy, obsługiwała mnie bardzo miła kobieta, która zatarła złe wrażenie, po koledze. Obsłużyła mnie miło, zagadywała merytorycznie tak, żebym nie myślała o sporej kwocie jaką wydałam w tym sklepie. Na koniec dostałam kilka próbek perfum oraz kosmetyków dla siebie. Wychodząc zostałam miło pożegnana i zaproszona ponownie