Opinia użytkownika: Klient_vtBt
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Przed wejście do sklepu obejrzałem witryny, były czyste i zachęcające do wizyty w sklepie. Na szybie wisiał plakat informujący o promocji -50% na wybrane modele obuwia. Wszystkie produkty posiadały widoczne ceny. Od razu po wejściu do sklepu zostałem zauważony i powitany przez sprzedawcę przy kasie. Na sali sprzedaży zauważyłem jeszcze 3 innych sprzedawców, którzy zajęci byli obsługą klientów. Na sklepie panował porządek, oznaczenia cenowe widoczne na każdym modelu. Na półkach z promocją przy butach których dotyczyła promocja widoczne plakaty formatu A4 oraz naklejki na metce -50%. Podszedłem do półki z męskim obuwiem sportowym i zacząłem oglądać czarne, buty Puma. Po 2 minutach podszedł do mnie jeden ze sprzedawców (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) i zapytał czy znalazłem swój rozmiar, powiedziałem, że niestety nie a model który wybrałem bardzo mi się podoba. Sprzedawca zaproponował ten sam model w innym kolorze - białym, jednak wyraziłem obiekcje co do koloru i obawy, że białe obuwie bardzo często się brudzi. Sprzedawaca z uśmiechem wskazał preparat, który po użyciu impregnuje obuwie powodując, że nie brudzą się tak szybko. Do tego zaproponował również środek za pomocą ktorego można prać obuwie z tkaniny. Następnie zaproponwał, żebym przymierzył wybrany przeze mnie model abym sprawdził jak się w nim czuje, ale właśnie w białym kolorze, co też uczyniłem. Dodatkowo przyniósł obuwie w czarnym kolorze z innego modelu dla porównania. Sprzedawca poinformował mnie również, iż bardzo często obuwie na półce wygląda mniej lub bardziej korzystnie, dlatego najlepszym rozwiązanie jest po prostu mierzenie. I tu miłe zaskoczenie - Pan miał rację, buty okazały się idealnie dopasowane, bardzo wygodne a biały kolor wyglądał na nodze zdecydowanie lepiej niż czarny. Zdecydowałem się na zakup. Sprzedawca zapakował obuwie oraz środki do pielęgnacji które wcześniej pokazał i zaprosił mnie do kasy. Przy kasie obsługiwała mnie bardzo miła i sympatyczna Pani. Przed dokonanie płatności zostałem zapytany o kartę stałego klienta a kiedy powiedziałem, że takiej nie posiadam Sprzedawca poinformował mnie o korzyściach wynikających z przystąpienia do programu lojalnościowego na co się zdecydowałem. Proces płatności przebiegł bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Po dokonaniu zapłaty zostałem zaproszony do ponownej wizyty i miło pożegnany.