Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zakupy robiłam po południu , miejsca parkingowe były dostępne. Przed wejściem do sklepu został ustawiony potykacz z kolorową , dobrze zaprojektowaną reklamą z obecną promocją orzechów. Przy wejściu nie było koszyków (plastikowe o mniejszym gabarycie niż metalowe wózki ). Wybór pieczywa jeszcze był całkiem dobry. Warzywa i owoce poukładane - jedynie wysokie skrzynie z młodą kapusta na promocji zasłaniało stoisko warzyw. Wybrałam kasę nr 4 , niestety kasjerka nie miała widocznej plakietki ponieważ założyła softshsell z logo Lidla - kurtka była ubrudzona - nie wyglądała estetycznie. Taśma kasy była czysta , więc tu plus. Kasjerka przywitała się i rozpoczęła kasowanie. Miałam problem z obsługą czytnika kart na zbliżenie , kasjerka zareagowała dopiero po chwili. Paragon otrzymałam wraz z zakupami. Nie zostałam pożegnana. Sprawdziłam paragon , niestety został naliczony produkt bez ceny promocyjnej.