Opinia użytkownika: Krzysztof_554
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Stanowczo ODRADZAM wszystkim kupowanie w RTV Euro AGD. W dniu 04/06/2021 dokonałem zamówienia płyty indukcyjnej, opłacając zamówienie w sklepie internetowym szybkim przelewem internetowym. 07/06/2021 dostałem informację mailową, iż moje zamówienie zostało anulowane. W celu uzyskania dodatkowych informacji na infolinii poproszono mnie o kontakt poprzez formularz na stronie, została zgłoszona również reklamacja telefoniczna. W obu przypadkach odpowiedzią na moje pytanie, dlaczego zostało anulowane zamówienie było stwierdzenie, iż "taka była decyzja działu handlowego", na każde kolejne pytanie o przyczynę takiego stanu rzeczy otrzymywałem tak mailowo, jak telefonicznie informację, że przyczyną jest to, że "taka jest decyzja działu handlowego". Bezczelne traktowanie klienta, na infolinii konsultanci nieprzyjemni i opryskliwi. A ja przecież opłaciłem konkretny produkt w konkretnej cenie, zawierając umowę kupna-sprzedaży. Dodam jedynie, że towar widnieje dalej w ofercie, tyle, że dziś już o kilkaset złotych droższy (korzystałem z tak mocno reklamowanej promocji na ten konkretny produkt). Sprawa w dniu jutrzejszym ląduje w UOKiK (brak realizacji zamówienia jest de facto niewykonaniem zobowiązania, co wiąże się z odpowiedzialnością odszkodowawczą. Podstawa prawna: art. 66 §1, 84 i 471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.). Przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów RTV Euro AGD przed zakupami w tym sklepie. Ja na pewno nie wrócę.