Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_hqRM

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Jesli chcecie Państwo poznać sklep nieprzyjazny klientom zapraszam do ŚWIDNICY.Dziś poprosił mnie znajomy (poruszający się o kulach )o pomoc w zakupach , proste produkty 10 płyt regipsowych ,10 płyt osb i 10 worków zaprawy , myślę szybka sprawa podjadę busem ,znajomy wypisze fakturę ,zapłaci a miła obsłyga wrzuci towar do auta ,jakież było moje zdziwienie .że takiej obsługi brak .Biorę wózek ładuję płyty regips i do kasy ,nastepnie do busa i powrót po płyty OSB - niestety brak pomocy uniemożliwił zakupy tego towaru .Nastepnie zmieniam wózek i ładuję 10 worków zaprawy i tu ZONK ,wózek nie do ruszenia ( może Dyrektor tej placówki codziennie przy wejściu do pracy pociąga sobie taki wózek niesprawny),zmiana wózka i przeładunek , i teraz Pani w kasie wydaje wczesniej przygotowany towar -problemy i kolejne pól godziny ucieka ,super sklep dla siłaczy mających duzo czasu do zmarnowania ,pogratulować obsługi klientów niepełnosprawnych. Dobrze ,że jest konkurencja.