Opinia użytkownika: Klient_BBOy
Dotycząca firmy: Dino
Treść opinii: Sklep w miare dobrze zaopatrzony chociaż nie chce się do niego zabardzo wracać aczkolwiek 2 gwiazdki za obsługę.Sytuacja następującą.Czas korona wirusa.Malo ruchu i 2 panie przy kasach z czego tylko jedna obsługuje bo wiadomo nie ma tłumów.Widzialem że jedna z nich odchodzi z kasy i idzie do półek z bodajże karma dla zwierząt.Nie dziwne z racji że ewidentna nuda na sklepie to przynajmniej poszła pełnię wyprasować towar albo robić cokolwiek.Ja podeszłem do kasy dosyć cicho i ze słuchawkami na uszach ale wszystko słyszałem.Druga pani zauważając mnie przy kasie stojącego jak kółek nagle zaczęła się drżeć na tamtą że ,,Co ty nie masz roboty.Klient ci stoi a ty na półkach udajesz że coś robisz?".Rozumiem że mogło to nie zbyt fajnie wyglądać ale kto upoważnia tą panią do darcia się na tą drugą.Pomijam fakt że takie rzeczy się mówi poza klientami.Jesli to była jeszcze kierowniczka sklepu to gratuluję inteligencji i samego sklepu.Ja już napewno nie wrócę także gratuluję raz jeszcze bo nie zamierzam chodzic do sklepu gdzie stosuje się takie traktowania zwykłych pracowników.Pomijam fakt że ta pani była przy sobie co mogło być poniekąd też przyczyną takiego ,,mobingu" w pracy.Opisana wyżej sytuacja miała miejsce w Dino Markecie na ulicy Bialskiej 122 w mieście Bestwina Pozdrawiam Patryk rolski