Opinia użytkownika: Klient_iKT7
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: W dniu 02.06.2021 przeprowadziłem wizytę kontrolną w sklepie sieci Żabka w Łodzi na ul.Zakładowej. W pierwszej kolejności moją uwagę zwrócił nieporządek przed sklepem. Przy wejściu stały puste palety po dostawie towaru i worki ze śmieciami. Po wejściu do sklepu powiedziałem „Dzień Dobry”. Pani kasjerka była oparta wówczas o ladę kasową, czytała coś w telefonie i nie odrywając wzroku od telefonu odpowiedziała „Dobry”. W sklepie panował jeszcze nieporządek po dostawie, na podłodze było dużo śmieci t.j folii i pudeł i towarze. Jeden z pracowników układał towar na półki i zanosił do magazynu i nie reagował na moją obecność. Półki były pełne towaru, ale zauważyłem że były brudne . W części nabiałowej widoczny rozlany zaschnięty jogurt. Przy kasie poprosiłem kawę. Kasjerka obsłużyła mnie miło, pytała o jakąś aplikację której nie posiadam. Dostałem kubek i podszedłem do kawomatu. Kawomat był brudny, widoczne plamy spienionego mleka i rozsypane ziarna kawy. Po zrobieniu kawy pożegnałem się i wyszedłem ze sklepu. Nikt mi nie odpowiedział.