Opinia użytkownika: Klient_BaE7
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Witam Jestem zwykłym klientem, Pan potraktował mnie niegrzecznie, głośno ośmieszając mnie publicznie przy swoich pracownikach i klientach sklepu, po tym, jak polubownie próbowałam oddać splesniałe wafle do lodów, nie mając paragonu. Równie dobrze mogłam wejść na sklep, kupić, sprawdzając wcześniej opakowanie, aby sytuacja się nie powtórzyła,, dać Panu paragon i wyjść z dwoma opakowaniami wafli.Jednak jestem uczciwym klientem, nie będę kombinować, choć sam pan do tego zmusza..... Mam nadzieję, że karma wróci. Moja noga w kauflandzie nigdy więcej nie stanie w tym markecie. Mam nadzieję, że konsekwencje zostaną wyciągnięte. Poczułam się przeokropnie i źle, a cała sytuacja została tak obrócona, jakby to była moja winna, że wafle sprzedajecie spleśniałe.... ( dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)