Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Poczta Kwiatowa
Treść opinii: Tydzień przed świętem dnia Mamy zamówiłam kwiaty (żółte róże 9szt) oraz czekoladki (truskawki w czekoladzie 9szt) . Dostałam potwierdzenie, iż w wyznaczonym miejscu pobytu odbiorcy, Poczta Kwiatowa doręczy zamówienie w wyznaczonym terminie tj 26.05.2021 pomiędzy 8 a 21. W dniu zaplanowanego odbioru, na infolinii nie było sygnału, a na czacie online byłam 75 w kolejce z czasem około 99 minut oczekiwania na swoją kolej - jednakże po 76 minutach się doczekałam. Pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) - konsultant Poczty Kwiatowej - potwierdziła, że przesyłka dotrze w dniu 26.05.2021. O godzinie 16.00 zjawił się u odbiorcy kurier - miał ze sobą jedynie róże. Po zweryfikowaniu zamówienia na stronie Internetowej, otrzymałam informację, iż czekoladki są w trakcie komplementowania. W dniu 27.05 nadal nie było przesyłki - kontakt z firmą, był taki sam jak w dniu 26.05.2021, więc o godzinie 22.00 wysłałam reklamację mailową. Kurier pojawił się z przesyłką z okazji Dnia Mamy w dniu 28.05.2021. Nie polecam tej firmy - dodam, że jeszcze w Dzień Mamy otrzymałam maila o treści "zamów dzisiaj do 12.00 - dostarczymy jeszcze dzisiaj". Brak poważnego traktowania klientów.