Opinia użytkownika: Klient_08bl
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: 25.05.21 kupiłem w sklepie róże. Po rozpakowaniu w domu okazało się, że 2 łodygi są bez pąków, łodygi kwiatów były bez liści (liście zostały wciśnięte pomiędzy łodygami aby wyglądało, że są) torebka z preparatem aby kwiaty dłużej stały była dziurawa i namoknięta wodą. Poza tym w sklepie, niestety nie było za czysto, na mleku zalegał biały proszek a obsługa nie reagowała. Zmorą jest towar na paletach zalegający na ścieżkach między regałami, nie można swobodnie przejechać wózkiem. Kiedyś kupiłem rybę (przeceniona ze względu na trzy dni do końca daty do spożycia) ale po otwarciu opakowania, zapach był nie do zniesienia, ryba poszła do śmieci. Wypełniłem ankietę dotyczącą sklepu (oczywiście opinia negatywna) i na końcu ankiety było pytanie czy chcę się skontaktować z pracownikiem. Wyraziłem taką chęć ale niestety 3 dni minęły i brak jakiejkolwiek reakcji ze strony sklepu. Żenada, taka wielka sieć sklepów a klientów mają w głębokim poważaniu, wystarczy, że interes się kręci. Jak nie ten klient to będzie następny, he, he, niestety nie tędy droga. Uważajcie proszę, co kupujecie. Data ważności, jakość produktu.