Opinia użytkownika: Klient_sriX
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Pomijając to, że zakupiłam u nich drukarkę, która popsuła się po niemal 2 miesiącach sama od siebie to ich polityka reklamacyjna jest co najmniej śmieszna. Akurat zakupiłam nowe tusze do drukarki (koszt ponad 100 zł), a drukarka musiała iść do reklamacji. Jako, że dostałam maila żeby załączyć wszystko co było w paczce gdy ją dostałam to załączyłem tez tusze co uwzględniłam w formularzu reklamacyjnym. Na reklamację czekałam ponad miesiąc po czym wysłali mi nową drukarkę w starym kartonie i uwaga bez moich tuszy. Tak więc pisze do nich ponownie żeby dostali mi tusze, po kolejnym ponad miesiącu wysłali mi UWAGA TUSZE DO ZUPEŁNIE INNEJ DRUKARKI. Tak wiec kolejna reklamacja. Na infolinii usłyszałam, że po prostu mam sobie kupić nowe tusze:) W końcu przysłali kuriera po tusze które mi wysłali, po to, żebym dostała maila z którego wywnioskowałam, że do odesłania moich tuszy potrzebna jest reklamowana drukarka. I tak już 3 miesiąc sobie leci. Nigdy nie spotkałam się z bardziej niekompetentną firmą. Nigdy więcej nic tam nie kupię.