Opinia użytkownika: Klient_qo0t
Dotycząca firmy: Triumph
Treść opinii: W sklepie internetowym ze swojego konta złożyłam zamówienie z wysyłką do teściowej. Wszystkie dane w potwierdzeniu zamówienia się zgadzały, a mimo to po kilku dniach otrzymałam informację, że paczka czeka na odbiór w zupełnie innym mieście, innej części Polski. Natychmiast napisałam do działu obsługi (z maila pod którym zostało zarejestrowane konto) i cisza. Dzwoniłam na infolinię i otrzymałam informację, że nie mogą mi udzielać informacji, bo odbiorcą zamówienia jest inna osoba. No jest, bo miało być prezentem dla teściowej, ale złożone zostało z mojego konta, czego obsługa już w swoim systemie nie widziała. Potwierdzili, że mogą mi mailem wysłać wyjaśnienia dotyczące tego zamówienia na co się zgodziłam, prosząc jednocześnie o wysyłkę na prawidłowy adres, bo zostało błędnie skierowane do obcego mi miasta. Kolejne tygodnie ciszy. Ostatecznie przesyłka wróciła do nadawcy, a dziś otrzymałam informację, że jak składam zamówienie to powinnam weryfikować czy adres jest poprawny. BYŁ, więc błąd leżał po stronie Triumph lub poczty, ale najwidoczniej pracownik odpowiadający na moje liczne maile (po kilku tygodniach ciszy) się tym nawet nie zainteresował. Obecnie, po wielu tygodniach oczekiwania na paczkę, czekam na zwrot za niedostarczony towar. Mam nadzieję, że chociaż to sprawnie pójdzie. Sklepu oczywiście nie polecam. Obsługa fatalna, brak reakcji na maile, konsultant infolinii nie posiada informacji do kogo należy konto z którego jest robione zamówienie! To po co tam się podaje imię i nazwisko? Od wielu lat robię zakupy głównie online i pierwszy raz spotykam się z taką ignorancją wobec klienta.