Opinia użytkownika: Klient_4ww8
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Pomyliłam się i zamówiłam z Allegro 100kg keramzytu w dwóch przesyłkach łącznie, każda ważyła ok. 50 kg. Uświadomiwszy sobie moją pomyłkę, uznałam, że po prostu jednej z nich nie przyjmę. Ale nie, skądże, w Poczcie Polskiej coś takiego nie przejdzie - za trudne. Pomijam już to, że Pocztex 48 dostarczyło te worki po TYGODNIU, to speszony kurier wyjaśnił mi, że nie może przyjąć zwrotu tylko jednej bo jest traktowano jako "wielopak" (chociaż były 2 osobne numery przewozowe) Okazało się, że nie mogę przy okazji u niego nadać tej paczki z powrotem (miałam przygotowaną etykietę zwrotną). "A, bo to musimy mieć zgłoszenie w systemie, niech pani zamówi kuriera na jutro, to ktoś to odbierze". Okej, zamawiam kuriera Pocztex 48, bo taką dostałam etykietę zwrotną. Ale nie, skąd - kurier Pocztex 48 nie odbiera przesyłek od klienta (sic!) xDDDDDDDDDDDD Trzeba zanieść przesyłkę osobiście do placówki i tam ją wysłać. Przesyłkę, która waży PIĘĆDZIESIĄT KILOGRAMÓW. Tak więc zaopatrzona w wózek sklepowy mojej spółdzielni mieszkaniowej musiałam odbyć prawie kilometrowy walk of shame z wielką paczką keramzytu. Kurier Pocztex 48 jest kurierem tylko z nazwy, skoro nie jest w stanie zrealizować fundamentalnej zasady przewozu tego typu przesyłek, tj. od drzwi do drzwi. Dowiedziałam się na infolinii (po 15 minutach czekania), że "ojej, to niech pani zamówi na swój koszt usługę kurier 24h, to wtedy przyjedzie ktoś odebrać" - fajnie, kosztowałoby to pewnie więcej niż zawartość mojego nietrafionego zakupu. Niech ta firma w końcu upadnie i przestanie grać farsę poważnego gracza na rynku przesyłkowym.