Opinia użytkownika: Klient_17rd
Dotycząca firmy: Koleje Wielkopolskie
Treść opinii: Korzystam z linii Kolei Wielkopolskich mniej więcej raz w miesiącu. Jestem raczej zadowolona z tej formy transportu, ale chyba warto zaktualizować informacje na temat możliwości kupna biletu u konduktora. Koleje ogłaszają, że można kupić bilet w biletomacie w pociągu, a jeżeli jest on nieczynny to należy zgłosić się do konduktora. Widnieją informacje na tabliczkach, że może być pobrana dodatkowa opłata 8zl za wystawienie takiego biletu. Także nie rozumiem zachowania Pani konduktor, która najpierw olewa ludzi którzy zgłaszają się do niej po bilet i jeszcze komentuje, że dobrze żeby była kontrola i byśmy dostali mandat. Kiedy łaskawie wystawiła bilet to jeszcze usłyszałam, że jeżeli coś się nie podoba to mam zacząć jeździć samochodem. Rozumiem, że praca z ludźmi nie jest łatwa, ale to działa w dwie strony, a jeżeli ktoś się do tego nie nadaje to trzeba pomyśleć o jej zmianie. To nie jest pierwsza taka sytuacja którą zaobserwowałam podczas swoich podróży, dlatego, warto przypomnieć pracownikom na czym m.in. polega ich praca, albo zaktualizować informacje które wprowadzaj w błąd podróżujących, żeby nie trzeba było wysłuchiwać zbędnych żali.