Opinia użytkownika: Klient_YgUs
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Tak jak zakupy w sklepach stacjonarnych mogę polecić z czystym sumieniem, tak bardzo odradzam zakupy online. W sklepach towar zawsze dostępny, mile Panie oferujące pomoc, częste promocje. Jedyny minus-jak dla mnie oczywiście-to zmuszanie klienta do korzystania z kasy samoobsługowej przy płatności kartą, Pani przy kasie obsłuży nas tylko jeśli płacimy gotówką. Rozumiem, że miało to być ułatwienie, ale klient powinien mieć wybór jak woli skasować swoje zakupy. Natomiast zakupów online nie polecam kompletnie! Czas realizacji jest SKANDALICZNIE długi! Na ostatnią paczkę czekam już ponad tydzień, od kilku dni widnieje status, że paczka jest wysłana, od konsultantki obsługi klienta wiem jednak, że paczka w ich systemie ma status jako "gotowa do wysyłki" i nie zmienia się to od 6 dni. Poprzednią paczkę zamówiłam za pobraniem, i była bardzo podobna sytuacji, ostatecznie zakupy zrobiłam stacjonarnie, a paczki, która łaskawie została wysłana po blisko 10 dniach, nie przyjęłam w ogóle. Także powtórzę - zakupy stacjonarne tak, zakupy online NIE