Opinia użytkownika: Klient_HiYU
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Zamówienie złożone 13 maja. Informacja, że dostawa będzie 18 maja. 19 maja napisałam wiadomość do nich i nagle okazuje się, że zamówienie będzie gotowe na ... LISTOPAD. Tak, za 6 miesięcy! Na dodatek sklep, w którym miałam odebrać zamówienie mam obok domu, wczoraj się tam wybrałam a tam produkt dostępny w OGROMNEJ ilości ale oczywiście droższy niż ja kupiłam przez internet. Pracownicy będą dziergać koce chyba własnoręcznie z gorszych materiałów przez pół roku skoro nie chcą dać tego co mają na stanie. Na dodatek zastanawiam się kiedy KOMFORT chciał mnie poinformować o listopadowej dostawie? Firma przetrzyma pieniądze przez pół roku a w listopadzie może niektórzy zapomną i nie zgłoszą się po swoje, albo Komfort anuluje zamówienia i pół roku będzie obracał pieniędzmi klientów. Są na takich na szczęście jeszcze paragrafy. Sprawa zostanie zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta, jeśli to nie pomoże - chętnie wybiorę się w tej sprawie do Sądu, całe 40 zł ale jeśli Wy tak klientów traktujecie, to my Was również ładnie potraktujemy! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)