Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Vision Express

Treść opinii: Jedna z Pań tam pracujących chyba nie ma pojęcia co robi. Najpierw dzwoni w śnieżycę, że ma moje okulary. Nie zgadza się ani oprawa a i szkła. Pani zdziwiona przecież karteczka z moim nazwiskiem. Kolejna sprawa soczewki. Pierwszy raz w życiu brałam soczewki. Najpierw nie mogła ich znaleźć, gdy przyszlam na próbne założenie. Próbowali mi powiedzieć, że ich nie ma, bo nie przyszły ( tydzień wcześniej były zanim nadeszła wizyta u optometrysty). Zanzcqzam pierwszy raz brałam soczewki, założyłam próbne, przyszlam do tej Pani, zapłacilam i pytam czy to wszystko. Tak, wszystko. Jak się okazało, nie wiedziałam, że nie dała mi 3 par soczewek, za które zapłaciłam. Przypomniało się jej w kwietniu. Soczewki kupione w styczniu. Porażka. Próbowała mi wmówić, że dzwoniła kilka razy a twlefony miałam dwa.. W sobotę jeden gdy dzwoniła i wtorek od jej koleżanki gdy mi wyjaśniła, po moim pytaniu dlaczego zapłaciłam za jedną parę aż 150 zł że chyba zaszla jakaś pomyłka. Żałuję, że kupowałam w tym salonie.